lördag, september 27, 2014

Gör om, gör rätt, gör klart.....

..och nu är det gjort.
 Sockorna är klara men inte fästade så dom hamnar i fästarlådan ett tag....
 Långa blev dom och det är skönt för det värmer så gott om benen..hälen blev aningens lite kort så den repade jag upp och gjorde om....
 ..nu sitter dom som dom ska...och trådarna..ja, det fixar jag snart.
Började på ett par sockor till...ska blanda in färg men inte bestämt än vilken jag ska ha i mönstret.... Jag stickar lite resår först så får jag se sen. 

Skulle ha suttit vid symaskinen en stund idag men det blev inte så...for iväg med nya bilen istället och det var jättekul. Hann fixa lite med tvätten oxå och hänga ut den i det fina vädret...får nog försöka med symaskinen imorgon istället...ska se om jag hittar lite tyg som passar...kanske det finns i mina "gömmor"....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar