fredag, november 28, 2014

Dax att förbereda.....

...Stjärnan är uppe och tänd...Ja, jag vet att jag är för tidig men det struntar jag i. 
 Jag tycker att den är så fin. Jag tror att jag blev först i år ....i våran "länga".
 Adventsljusstaken är oxå  klar....den som ska stå i rummet och tändas på kvällarna.
 Albins ljusstake som han gjorde i 4:klass 2004 (Grynets sko) står på köksbordet, den tänder vi när vi äter tillsammans och det gör vi varje dag. Den här är ett "måste" till advent...undrar vad vi ska göra när han flyttar hemifrån och kanske vill ta den med....
Och min snälla man skulle dammsuga lite idag när han ändå var lite ledig och jag jobbade...det resulterade i en ny dammsugare.... Jag skulle sagt åt honom för länge sedan att han skulle dammsugit tidigare.....
Stickat på en beställning...nu är dom klara.....

trådarna fästade och under fuktig handduk.... Till höger  är utsidan på handen och till vänster är insidan på handen.

Nu ska jag ta tag i nästa beställning...vantar till en kille.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar