söndag, november 30, 2014

Mycket att stå i.....

..skyltsöndag....inge snö men massor av människor, riktigt trevligt att gå på stan . Jonas handlade lite grejer till Lucia då han ska vara tomte i skolans Luciatåg. Vi ska gå och titta såklart. Det är klass 2 och 5 som anordnar det på skolan och när Jonas gick i klass 2 var han sjuk så vi missade den. Nu hoppas vi att han håller sej riktigt frisk!!
Grattat min barndomsvän som fyllt jämt har vi oxå hunnit. Tyvärr missade jag att fotografera glaset som hon fick, det var graverat med hennes namn och vilket år hon fyller samt en liten detalj som gjorde glaset fint. Hon fick en flaska whisky oxå.
Dom rosa vantarna är klara...nu ska jag få till ett broderat namn....

Jag han visst beställa några broderier från needlework oxå....när ska jag hinna prova dom då..????

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar