onsdag, december 24, 2014

En alldeles underbar dag...

..har det varit, lugnt och skönt utan stress..... en liten träff här och en liten träff där.... och en träff här hemma.
 Och kamertan glömde jag ...men nu ikväll när vi kom hem så kom jag ihåg att kameran låg bredvid datorn....  Men jag tog ett par foton iallafall....
Alla barnen blev glada för sina paket..(vilken tur för oss)..Jonas och storebror Albin bygger lego och "farbror" Henke kollar så att det blir rätt....

 ..och jag fick en ny dator... me hallå vilken snäll Tomte det kom i år!!Nu ska det bara installeras llit esaker...får fråga "min" datahjälpare om han vill hjälpa mej.... Om jag ber riktigt snällt...Snälla...!
Framåt småtimmarna blev det lite stickning...Albins vantar växer lite ...Jonas vill oxå ha ett par ...undrar vilka färger han väljer????

God fortsättning på Julen

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar