tisdag, januari 13, 2015

Men hallå vilken fart det blev i klickarfingret....

inga som helst problem att hitta....
 ..och fort gick leveransen.....
 Redan i fåtöljen.....Mums vilka fina garner jag hittade,..., bara sockgarner.... men jag kan nog sticka vantar av det oxå...dom blir lite tunnare men det funkar för det har jag provat förut.
Sockorna blev klara ikväll, nu ska jag bara fästa lite....har varit lite slarvig med det så jag får ta tag i det till helgen ...tror jag ..
Började på nya sockor /tofflor....ett garn som jag köpte när vi var i Italien, jag stickar på stickor 4....48 maskor....tänkte lite lovikkamodell på dom....lite krage över vristen , nästan som en toffel/myssocka... Ja, vi sår se om det blir bra. Färgen är underbar, lite blågrön eller grönblå kanske det heter..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar