måndag, januari 26, 2015

Oj, oj, oj...

..försöker sitta ordentligt på stolen framför symaskinen...inte så bra , känner mej helt snedvriden.....vilken tur att jag fått en tid hos kiropraktorn imorgon... 
Tänk att man ska vänta alldeles för länge innan man beställer tid, jag vet ju att det är till kiropraktorn jag behöver gå när det blir såhär.... Men nu är det äntligen dax...så jag är ok i ryggen till helgen när jag ska på kurs till Helena i Norrköping
 Iallafall så hittade jag ett broderi som jag gillade. Ett test ......
 ..och ett test till....Jonas har en kontroll som är blå metall och då var vi tvungna att prov sy en sån. Jonas är väldigt nöjd.
Och slutligen så fick då sockarna sina hälar..... Dom läggs i fästarlådan...tills imorgon...hoppas att jag orkar fästa trådar då. Jag har några par som redan väntar på att bli fästade....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar