torsdag, februari 26, 2015

Vilken dag...man kan nästan tro att....

..jag fyllde 0:an det här året oxå...
 Av kära maken fick jag ett halsband , han vet precis vad jag gillar. Ett smycke i form av ett "riktigt" hjärta. Kan vara svårt att se på bilden men det är ett Björg smycke. Det finns en otrolig massa vackra, häftiga smycken av märket.
 Rosor och tulpaner fick jag oxå....
 mellan sonen och hans flickvän gav mej 4 Irish Coffee glas. Dom ska jag inviga i helgen när maken jobbar, ev kommer lilla grannfrun och håller mej sällskap en stund...jag bjuder henne å kaffe med Irish....
Stora sonen gav mej en stor öl...han vet att jag gillar det. Störbecker har gjort mycket god öl men just den här har jag inte provat...får göra det imorgon kväll till middan....
Jag hann sticka ett par varv på Jonas sockor.... det går inte så fort men dom blir nog klara vad det lider...
Jag gillar ju bäst att sticka flerfärgat mönster....

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättemycket grattis till dig så här dagen efter. Trevliga och fina presenter du fick.
    Kram Eva

    SvaraRadera