måndag, mars 16, 2015

Men vad har postmannen lagt i lådan då....

...lite tyg.....
 ..med katter .. och .....
 ..hundar på.... så underbara tyger . Vad ska det bli då????? Kanske kallingar och trosor..eller så.... Jag har klippt ut lite och kan troligen sy imorgon igen....nu är det lite försent och...
 jag har redan sytt lite .....  En liten Teddybear från Needlework....Kan inte visa hela broderiet idag men efter helgen får ni nog se det.
Det blev även några varv på vantarna....med igelkottar på. Åh vad jag gillar dom ... men det tog ett tag ....man får liksom "suga" på bilder och mönster ibland.

Fick tid hos "min" massör idag efter jobbet. Hallå vad skönt det var...nu är jag säkert lite blå på ryggen/nacken men det gör inget för jag mår bättre, dessutom har han tejpat ryggen och nacken lite för att det ska kännas bättre...och det gör det redan. 
Imorgon en ny dag....med solen framme hoppas jag..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar