lördag, april 18, 2015

I´ ve made it!!!!

Vad ?? Jag fick igång min gamla dator och lyckades "hämta" dom "grejerna" som inte kom med sist jag höll på och innan den gamla datorn slocknade... Ska kolla en gång till så jag fått med allt...tar det imorgon och hoppas att jag får igång den igen.
 For iväg en sväng på stan, skulle köpa lite resår....den var slut så jag kom hem med lite annat istället..... lite tyg
 i färger som jag aldrig haft på mej förut, tror jag, men jag gillar färgkombon på tyget.
 Det ska bli en sommartunika.... Jag hoppas att jag får ihop den... Jag gillade verkligen detta mönster och om den här tunikan blir bra så...kan det bli fler!
 Köpte även lite material till projekt 3 i broderiklubben som Helena på Husqvarna butiken i Norrköping har. Ska sätta igång i veckan tror jag ...om jag får ihop tiden och lyckas installera skrivaren till den här datorn....Det har varit lite problem med att installera skrivaren men lilla maken har lovat att han ska försöka ......
Några varv på socka nr 2.... Skaftet är snart klart...bara några varv kvar.
 
Kram

1 kommentar: