måndag, april 20, 2015

Måndag och sykväll....

..och det gick ju väldigt bra...
 ...det är bara en liten, liten detalj.....ryggen...Nu skulle man haft sin provdocka kvar men den gick på loppis för flera år sedan när jag inte trodde att jag överhuvudtaget skulle sy några kläder till  mej igen... Men nu vet jag hur den skulle sitta och om/när jag syr nästa tunika så vet jag precis var det ska ändras.
Jag tror att jag ska prova att sy den här i ett jerseytyg.....så man kan andas ordentligt...kanske aningens lite större under bysten ...får prova mej fram lite men jag är förövrigt  väldigt nöjd med min tunika och tyget var inte så tokigt ändå...om jag bara hade lite "färg" på kroppen skulle det vara kanon.....
Jag får vänja mej vid gult, det är en färg som jag inte haft i min garderob förut men jag gillar det orangea och röda blommorna i tyget.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar