söndag, april 12, 2015

Vilket blåsväder....

...men kämpa på med stegen och ut på promenad. Lilla maken bjöd på fika på stan och det blev en jättebillig historia och jag menar verkligen jättebillig!! 2 stora latte och 2 stora muffins för 33 kr.... Gott var det dessutom. 
Sen tog vi promenaden hemåt och hälsade på lilla mamma på vägen..... hjälpte henne att byta gardiner och att borra upp gardinstången  igen eftersom den föll ner från väggen...Allt gick jättebra och nu hänger det nya fina gardiner i fönstret och väntar på sommaren.
'
 Lilla maken gick i förväg och när jag kom hem så hade maken och hans bror fixat med min försenade födelsedagspresent...en ny diskmaskin!!! Tack min älsklingar för den !! Men era diskdagar blir det som vanligt med.... dom får ni ha iallafall.

Fyndade lite på stan...en långkofta för en liten summa och den kommer att räcka hela sommaren om det mot all förmodan skulle bli svalt om kvällarna.
Och nu på kvällningen stickade jag återigen några varv på sockorna.....

Imorgon är det ny vecka med mycket spännande...jag återkommer om det tror jag....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar