lördag, oktober 31, 2015

Behövde lite saker.....

..idag....
 ..en ny låda till garnet jag köpte på syfestivalen....de gamla lådorna är nästa överfulla....måste nog sätta fart på "stickarfingrarna".... Det finns ju så mycket fin att sticka och alla som tipsar och lägger ut så fina bilder på FB...dom frestar mej väldigt mycket.
 Tänkte mej en lite korg att lägga min pågående stickning i....Jag har just nu 2 stickningar på gång...det brukar jag inte...det är Järbosockan och ett par vantar (sen längre ner i inlägget)
 Och som om jag inte hade massor av garn så hittade jag detta  när vi var på Rusta och handlade plastlådan....
Nåja, det kommer att bli sockor från Tomten i år!!!!

Här är vantarna...det ska bli en katt på dom...mönstret hittade jag i Allers nr 45. 
Jag stickar i Rauma finull och tänker tova dom i tvättmaskinen när dom är klara...för just nu är dm gigantiska....

Kram

1 kommentar:

  1. Very comprehensive article. It really covering all aspects of the field.

    SvaraRadera