måndag, november 30, 2015

Lite lätt irriterad och .....

..aningens splittrad....
 Irritationen är över detta broderi. Har bytt nål, bytt tråd, bytt underspole, trätt om, startat om...och ändå blir det inte bra....Nu har kjag stängt maskinen, kommer att starta upp den igen när vi blivit sams och göra ett nytt försök.
 Aningens splittrad över detta...tummarna, ska jag göra dom ikväll eller.....
 ...planerar nytt sticke...ska det bli dom här .....
..eller dom här??? 
Men vilket problem jag har ....
Jag vill ju göra allt på en gång ...men det kan jag ju inte. Tror att jag bestämmer mej för tummarna imorgon efter kursen hos Helena....
Sen startar jag nog upp de flerfärgade garnets sockor...och packar ner det enfärgade garnet och sockmönstret till Tallin resan på Torsdag....
Ja, så får det bli....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar