fredag, februari 26, 2016

Vilken underbar dag!!!!

Och den har varit "min".....
Jag brukar inte dricka kaffe i sängen eftersom jag tycker att man sitter bättre vid köksbordet.....
Men idag hade mina barn bestämt att nu ska lilla mamsen få kaffe på sängen och att det ska drickas där!
Kan bara säga att det smakade utmärkt...kan nog tänka mej att vänja mej vid det ....
Lite paket fick jag oxå....hade önskat mej en uppdatering av mitt tidigare broderiprogram.....
kunde bli lite körigt att få till....
Så maken och sönerna bestämde sej för ett nytt program.... Senaste versionen . Jag är jätteglad.
Så nu får jag nog sälja min 5D professional, jag behöver inte ha 2...
Min snälla storasyster hade hittat på en liten grej till mej..... 
Jag är så glad för den här t-shirten. 
Den passar men bokstavligt talat...( men utan arbete/lön, ingen hobby)
När lugnet infunnit sej hade jag lite ro i kroppen för några varv på Smålandsvanten.... 
Har börjat på andra vanten och kommit förbi tumhålet....nu är det bara målsträckan kvar....

Tack för en underbar dag med alla gratulationer från alla vänner och bekanta!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar