lördag, september 10, 2016

Blåbär.....

...ja, nu tror jag hatt jag struntar i resten....
 ..detta får bli sista avplockningen för säsongen. Dom ynka bär som är kvar kan fåglarna få ta del av. Skulle ha bakat paj idag men familjen for åt olika håll och endast Jonas och jag är kvar hemma...Bakar väl en paj imorgon istället.
 Tog en promenad ner till stan med lilla maken.....vi behövde en promenad....Om jag handlade lite ....?? Ja, jo visst men det kan jag inte visa just nu....
Väl hemkommen satte jag mej uta på altanen en stund, vilken härligt väder...somnade visst till i solstolen ....
Nu på kvällskvisten tog jag iallafall tag i stickningen...några varv blev det iallafall.

Jag såg på vädret att det skulle bli bra imorgon oxå.... Kan ju sitta ute i solstolen då med...

Kram


2 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att se vantarna klara. Mönstret är ju helt fantastiskt fint. Svårstickade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar dessa vantar. Dom är inte så svåra att sticka tycker jag. Lycka till med dina om du ska sticka dom.// Sytanten

      Radera