tisdag, september 20, 2016

då fick jag ju sånt där sug efter att sy lite.....

 ...och litet...
 
En liten klänning i randigt och med stjärnor.....
..en body med stjärnor....det som är kvar att göra är knapparna....
 ..samma här, knappar ska dit...... röd med vita prickar ...
 Vita tights...behöver lite resår till dessa.....
 Sen kände jag att det vore kul att pimpa klänningarna lite....med dessa tre hjärtan blir klännningen lite extra fin....
..och ett litet hjärta som det står "made with love" på ...jag älskar ju att sy så det blev väl jättebra.

Nu ska jag vila huvudet på kudden så jag orkar upp tidigt imorron bitti.... det är dax att lämna blod igen....1ggn/kvartal gör jag det och för mej känns det väldigt bra om det skulle vara så att någon behöver lite ....och att jag kan ställa upp.

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar