lördag, september 24, 2016

Idag har jag varit en....

..riktig friskus. Jag och maken tog en långpromenad och hälsade på lilla mamma sen genom stan och hem. Jätteskönt var det , på kvällskvisten gjorde jag en långpromenad till. Yngste sonen ville ha sällskap till affären lite längre bort...promenad 6 km till. Då har jag motionerat för den här helgen..... 
Sitta vid symaskinen får man göra när man känner för det...och som jag kände för det idag.... 2 små kortärmade bodysar..... med höstlöv och rävar....
 Sen blev det några långärmade bodysar i en storlek större.....gitarrer, rävar.....
 .....en helt enfärgad (eller iallafall nästan)....
.....en till med rävar och en med katter.... 
Nu har jag sytt upp en liten del av tygerna.....undrar om det räcker för att få köpa lite nytt????
Eller oxå får jag sy lite till.... Imorgon hinner jag inte tror jag men planera i huvudet kan jag nog göra....
Nu ska jag nog lägga huvudet på kudden.......

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar