onsdag, september 14, 2016

Idag klippte jag till......

....fast inte så hårt....
 ......Skojade bara... 
Jag klippte ut lite saker i det "nya" tyget... spännande, spännande att få sätta ihop olika tyger i samma färger men lite olika mönster... Nu vill jag  ha lite tid för att sy ihop....
Sen blev det några varv på kattvantarna....
Nu kan man ana  hur det ska se ut.... Finns bara ett  litet, litet problem... När man har 2 mörkare färger blir man lite virrig i huvudet när man tittar på diagrammet som är en ljus och en mörk färg....
Då blir det så att vilken mörk färg ska vara ljus i diagrammet och vilken mörk färg ska vara den mörkare ...surrigt värre...
Kommer att lösa sej när jag kommit upp en bit...Jag har redan hunnit repa upp ett par gånger,..


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar