tisdag, september 06, 2016

Snälla postis har .....

..har lagt saker i "lådan"....
 ..lite tryckknappar!!! Det är så kul när det kommer saker till mej...visst, jag får betala själv men det är ändå väldigt roligt att få  nåt kul i lådan.
 Nu märks det att hösten är i antågande...kurser och träffar sätter igång.... Ikväll blev det uppstart i Norrköping hos Helena....och broderiklubben. 
Jag hade beställt tovningssettet sedan tidigare träff/kurs och det har nu kommit och jag fick det med mej hem.....
 ...jag hittade lite annat smått och gott oxå...en ny pincett till....mina maskiner och trådar.....
samt lite knappar till ev plagg som jag syr eller kanske stickar..... 
Jag köpte även en påse underspolar till symaskinen....när man har många färger behöver man många spolar.....
eller om man vill ha många spolar i samma färg så man slipper spola hela tiden...behövs det oxå många spolar...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar