fredag, oktober 28, 2016

Då har jag shoppat loss igen......

...höstens syfestival  är här....
.. ..man hittar ju så mycket som man b"behöver" där..... lite tråd.....
..lite kantband ...till tråden.....
 Några fina lappar......jag blir ju inget annat än farmor så det var ju riskfritt att köpa dessa.
 Lite söta knappar.....
 Lite interlock att skära kantband av.....
 ..fler knappar ..."bara för att jag gillar knappar"
 Jonas har beställt vintervantar av sin mamma...klart jag fixar.....vita och röda ska det bli...
 Lite extra gran om det andra inte räcker......
 Lite fina skalbagge tyger (Jonas tycker att det ser ut som fästingar, om man tittar riktigt noga så tycker nog jag det oxå)
 Grävlingtyg.....
 Lite retro....tyg med kronor på ...kan ju bli retro kallingar till familjens män/pojkar.
 Några meter kalsong resår......
Ja vad säger man...jag kunde nog botaniserat  lite till...men då hade nog inte plånboken räckt till...tur att vi åkte hem när vi gjorde. 
Tack tjejer för en härlig dag!!
Som lite avkoppling innan sängdax gjorde jag färdigt mina sockor. Jag ska ha dom till min hemsydda klänning....troligen imorgon....
Då ska jag befinna mej 


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar