lördag, november 19, 2016

Idag var det en sån här bra dag...trots...

 ..att jag vaknade alldeles för sent. Kl slog 10.30 när jag öppnade mina ögon...såhär länge tror jag inte jag sovit sen tonåren.... ( undantag om jag jobbat natt eller varit uppe väldigt länge) och klockan var ju inte så mycket när jag gick till sängs. Vanlig tid, straxt efter midnatt...
 Ja, ja...i vilkent fall så blev jag väldigt glad när "gamla" moster ringde före att kolla om jag möjligen var hemma... Jodå visst är jag..." då kommer jag " sa hon. En vacker bukett blommor fick jag ...ja, det är ju så att Elisabeth  är dagens namna i almanackan...
Tack kära "gamla" moster för dom vackra blommorna!!!!
Och på stan har jag varit...köpt lite material till en reseplånbok i "symedmej", grupp på FB.... Jag är jättespänd på om jag klarar av det ..... 
 
Sen hade jag lite tid över... ett par kökshanddukar blev resultatet. Broderiet kommer från Danisovs sida. Älskar hans broderier. 
Beställningen av "vantar utan tumme" är nästan klar...ska bara klippa ut en innervante , sy ihop den och fodra yttervanten.....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar