torsdag, december 29, 2016

Idag har jag haft lite sytid.....

...igen.
 Beställde ett mönster får Hallonsmula design. Prematurkläder....mitt lilla söta, underbara barnbarn är ju så lite så allt blir stort på henne... bestämde mej för att leta efter mönster i lagom storlek tillsvidare.... Nu har jag sytt första baggydressen...väntar på synpunkter ... kan hända det blir fler av denna.
 Var en kort, jort sväng på stan och hittade detta fina tygen med stjärnor...Hon är ju en liten stjärna, lilla LovaLie!!! Det blev en klänning som jag sydde om lite ...kanske den passar till nyår...eller vid senare tillfälle.
 Fick lite post oxå...ska bli kul att läsa....så jag vet om och hur mycket "tokigt" jag /vi gör.....
Det är väl bara att vara sej själv och låta barnbarnets föräldrar bestämma , samt att finnas till hands när det behövs...sunt förnuft så att säga 💝💖💗
 En annan bok jag beställt...spännande, den har legat på önskelistan länge och jag bestämde mej för att ge mej en julklapp.
Vantarna är klara...ska bara fästas lite först......

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar