onsdag, februari 22, 2017

Fick en sydag idag.....

... jag  klippte ut 10 projekt i söndags..... sydde 3 projekt i måndags...
 ..kom på imorse att jag nog hade 2 projekt till att klippa ut... resultatet blev 1 st t-shirt.....
..och en klänning.....
 Klänningen är till farmors lilla LovaLie ....
 och t-shirten till hennes mamma.
 Och övriga projekt ..... 1 st tröja/jacka....
.... med tillhörande mössa... vet inte om den passar, har lite dålig koll på möss storlekar till små, små barnbarn... men annars växer hon i den så småningom.
 Baggybrallor som kan passa till jackan....
..och ett par till.... 4 projekt förutom de som redan är gjorda...
Då har jag 3 projekt kvar..... lite sytid kan jag nog få ihop eftersom jag har semester nu....
Knapparna har hamnat i baggydressen och alla kläderna till LovaLie har blivit levererade....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar