onsdag, mars 29, 2017

Nu blev jag ju så där ...

"löjligt" stolt över mej själv....
 ..jag lyckades fixa dit "vingar" på ärmarna...typisk liten tjejbody.....
 ..Jag provade och lyckades med rullfållen på en "snurrkjol"...
 ...och sen blev det ett par tights som lite grädde på moset. 
Sommarkit till lilla barnbarnet...,
 Om det blir en kylig sommar går det bra med både kjol och tights....
 ...blir det lagom varmt så får det bli body och kjol....
..blir det bara en sval sommar kan det kanske räcka med body och tights....
Det här var så himla roligt att sy...och jag har faktiskt kunnat utnyttja overlocken till mer en en söm...ska nog prova med fler saker...vilken tur att jag gått ett par kurser så jag "vågar"....
Några varv på sockorna blev det även ikväll....
Imorgon blir det familjeklipp...då tar jag med dessa medan jag väntar på min tur....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar