söndag, maj 28, 2017

Upprepat.....

....ja, så kan det bli...igår repade jag sockorna lite.....
 ..idag fick jag stickat hälen på båda sockorna .....nu är dom lagom till mina fötter...
Man kan väl inte ha sockor som är hur stora som helst...
Och som igår har vädret varit alldeles underbart, tom när det kom en liten skur förut när vi var lite hundvakt. 
En promenad i skogen trots regn och inte ens Cherrie verkade bekymrad över att bli lite fuktig om tassar och päls.
Inte kan farmor låta bli att fixa när lilla barnbarnet frågar om man kan hjälpa till med en present till sin rara, fina mamma. 
Resultatet blev ett linne med text .💖😉

Om jag fick kaffe på sängen?? 
Nej, det fick jag inte ...men Jonas har gjort jättefint på gården, plockat bort allt ogräs mellan plattorna och i rabatten som en present till mej .Jag blev jätteglad och Philip med flickvän har varit hemma och fikat lite, fick några trisslotter av honom... 
Jodå, en liten, liten vinst blev det ...så imorgon byter jag ut den.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar