onsdag, juli 26, 2017

Idag har vi....

...varit på en liten tripp ....
'
 ..förbi denna gubben som befinner sej i Husqvarna....vidare rundat Vättern och upp på andra sidan...
 Där fick vi förmånen att träffa en hel del hundar av rasen Bernersennen... på bilderna bara en bråkdel av hundarna i Kenneln...
Men så fina dom är , skoja inte att vi, både Mats ,Jag och Jonas är helt sålda!!! 
Uppfödaren, Lotta en helt fantastisk tjej, hon berättade så mycket om sina fantastiska hundar och alla namn (som jag nästan inte kommer ihåg) på dom. Dessa hundar är så vackra, så lugna trots sin storlek och hennes flock är underbar....-sa jag att dom är underbara??!! 💖💖💖
Jag tror bestäm att familjen H är förälskade!!
Tack snälla Lotta för att du tog emot oss idag.
För att få nåt annat (än berner)  i huvudet när man kom hem så blev det några par kalsingar till mellan sonen utklippta...jag har inte ro att sy ikväll det får jag nog göra imorgon....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar