söndag, augusti 27, 2017

Efter en lång dag....

 ...vid Svintuna kvarn är jag nu hemma och tar igen mej lite.....
 Har varit ganska tunt med folk här idag, kan det bero på vädret ???
 Några tappra besökare vid smedjan...
Visst är det läckert med kakfat ...eller ost och kex fat...eller godis fat... Använd dettill vad du vill...men läckra är dom!!!
 Lite mjöl malet i kvarnen....
 Ett par barnbarns sockor ....
 ...och lite garninköp....Hoppsan då , det var ju inte meningen...men jag tänkte virka lite...om händerna håller. Om det inte skulle funka kan jag ju alltid be någon annan om hjälp...tex min rara syster, som gillar att virka...men jag ska försöka själv först!!! 
 Det har ju varit ganska fuktigt i byggnaden vid Svintuna så jag fick hänga upp allt som blev kvar när jag kom hem....
..märkligt vilken plats all tar...
...hoppas det är torrt imorgon så jag kan lägga ner det som ska läggas undan. 
Lite ska jag skänka bort om jag bar hittar adressen.... men det gör jag nog.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar