fredag, oktober 20, 2017

En glad dag ...är en ....

..bra dag!!
 Postis gör sitt jobb...lämnar paket!!!! 
Älskar att få paket....
 ..och alla roliga saker i dom. Lite nya fina jerseytyger har jag fått hem med lite mudd till och extra små knappar som jag tänkte prova...samt en lite gåva från företaget, ett paket med fina nålar som är trubbiga och jag kommer ha jättestor användning av dom, speciellt när jag monterar sockor och vantar!! Ett stort Tack till sweetstuff för snabb leverans som alltid!
 Farmors lilla Cherrie ska bo här i helgen...när matte och husse är på resa. Mys stunder och promenader  väntar....
 Är jag lyckligt lottad eller lyckligt lottad??!!!! 
Jag är ju ingen vän av att leta svamp precis men jag älskar att äta den.... och mellansonens svärmor har ju varit i skogen och plockat lite.....
Jag är så glad och tacksam över svampen, nu är den förvälld och ska läggas i frysen så fort den svalnat. Tack! 😄
Några varv på vantarna blev det oxå....
Imorgon väntar akvariet på en rengöring...sen ska det packas kartonger...
Jippieee, eller inte ....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar