torsdag, november 02, 2017

Idag blev det en lite.....

..utflykt till Norrköping.... Jag åt lite glass där...
Jag som egentligen inte brukar äta glass men kunde inte motstå frestelsen idag på Lindahls....dom gör sin glass själva och den är jättegod!!
 Det blev lite annat smått och gott oxå...lite tyg....
 ..och lite tråd...
Ska snart på kurs igen och då måste jag ju ha lite material att sy av...
Fortsatte att stick apå vanten....fick repa lite då jag inte läste diagrammet ordentligt..(slarvmaja)... Nu är jag på banan igen.
Adventsljus och ljusstake blev oxå inköpt i Norrköping...eftersom vi inte har flyttat hem till första December så måste vi ändå få  planera för en jlus och mysig månad....
Vi kommer att börja vår julmånad i låne lägenheten men slutföra den i vår egen nyrenoverade lägenhet. 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar