fredag, december 15, 2017

Idag har jag haft besök...

..mitt lilla barnbarn LovaLie och henes mamma och Pappa har varit här och hälsat på. 
 Dom var lite nyfikna på "nya" köket, ba
drummet och toaletten...
 Alla ställen fick godkänt och LovaLie har gott om plats i köket att leka på...
 ..fast det var lika roligt att utforska resten av lägenheten oxå med alla kartonger som finns kvar...
Mina söner har nu tömt evakueringslägenhetemn och alla sakerna ska vara hemma tror jag...
 Mitt köksskåp/skafferi kom äntligen idag...nu håller jag på att sätta ihop alla delarna så jag kan få in skafferisakerna...
..men det är många delar...
Fler kartonger kom det hem och mer saker finns att plocka i...vet bara inte vart jag ska göra av det jag inte vill eller kan plocka upp igen..

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar