söndag, december 17, 2017

Nu finns det bara några kvar....

..kartonger alltså....dom ställde jag i förrådet.....Nu orkar jag inte plocka upp fler. 
Vi får väl se till våren hur mycket jag saknar...redan har jag kommit på att jag saknar flera mönster , sömnadsmönster på t-shirts i vuxenstorlek...ja ja jag får väl rita nya då... De gamla kommer väl fram så småningom....
I dom kartongerna som jag orkade plocka upp fanns det sygrejer...tillbehör som tråd, vlieselin, saxar mm.... jag har fått hämta gamla hyllor i förrådet och borrat upp dom på väggen....annars har jag ingen avställningsyta i rummet...det är ju ganska litet och äldsta sonen har sin grejerna där....
Men om det funkar så kan jag få sytt lite till veckan....
Lite avkoppling i fåtöljen med några varv på stickningen får avsluta kvällen...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar