onsdag, december 20, 2017

Såhär tidigt ute har vi aldrig varit...

...men nu är den på plats!!!!
 Jonas fick den äran att sätta upp spiran i granens topp då lilla pappsen inte var hemma...
Jonas gjorde det med bravur!! Granen är klädd i de vackraste kulor och glitter och allt har Jonas valt själv. 
Imorgon är det tvättstugan och hämta hem fiskarna så då fanns det ingen tid för granen....
 Och jag fick sitta vid symaskinen ikväll....julkläder till familjen...
Lilla makens tröja... ska fålla ärmar och nertill...kan nog hinna det imorgon...mellan maskinerna...
 ..yngste sonens tröja...ska även den fållas imorgon....
 ..och slutligen lilla mammans klänning....den är helt klar, sdka bara provas...
 Jag undrar jag vad tidningsbudet gjorde imorse... dessa nystan låg i lådan tillsammans med morgontidningen....( tidningsbudet hade inget med garnet att göra, det har jag själv beställt och betalat...men det låg i lådan när jag hämtade tidningen i morse.......
När jag gick hem från jobbet "smet" jag in på affären och hämtade ett annat paket till mej.... 51 rullar tråd!!! Nu har jag tråd till varje tillfälle....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar