söndag, januari 14, 2018

Idag finns det ett "före" och ett "efter"....

.. jag kan säga att det gick undan...
...... tidigt isäng så jag hinner somna innan näsan blir toktäppt igen...  
Såhär tokförkyld har jag inte varit sen förra vintern....
Men "före" så satt jag vid symaskinen och färdigställde ett par baggybyxor....
 ...som kombineras med tröjan jag sydde igår.... blev jättenöjd med resultatet. Man fick ju fuska bara det inte syndes...och det gör det ju inte....😉😉💖💖
Jonas behövde en mössa som håller undan håret när han spelar...den måste sitta tight....var ett krav... 
Mössan till vänster i bild, med kronorna på blev lite stor...den är sydd efter hans huvudmått....mössan till höger i bild, med minioner på är en mycket mindre mössa...som passade jättebra. Nu
har Jonas en fin spelmössa!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar