söndag, januari 28, 2018

Idag har jagvarit i Norrköping på en liten.....

...kurs....
Då jag har uppdaterat min symaskin behövde jag uppdatera mej själv oxå....
Jättekul har det varit...om det är lättare nu än förut vet jag inte direkt...kan vara så att saker och ting är mer logiska.... hmm
 Jag har provat applikationssömar...
 .. av lite olika slag.
 Provat underlägg på olika material...jersey.....
 ...organsa....och lite till som jag glömde fota. 
Jag har även provat Shaping Line Positoning ( tre broderier av samma mönster med olika postitioner gentemot varandra) och Quilting in the hoop (mönster som jag sparade i "molnet") När tid kommer ska jag prova brodera ut den...
Jag har haft en jättetrevlig söndag med männinskor som har samma intresse som jag. 
Nu är huvudet fullt och jag får nog packa upp grejerna imorgon och kanske samla informationen då när jag fått lite distans till saker och ting.... 
Lite tankerensning med 10 maskors filten får avsluta min kväll....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar