söndag, februari 25, 2018

Ibland är det bara sådär jätte bra att få sätta sej vid maskinen....

...sy ut lite frustration och eventuella ledsamheter!!!
Idag tog jag tag i det "nya" tyget som jag köpte i fredags på syfestivalen....
 Det där fina rosa med fjädrar på .....Lilla barnbarnet behövde pyjamas och då ställer farmor upp och syr!
 Hallo Kitty tror jag bestämt att hon gillade så då sätter jag en sån på ena ärmen....
 blev ju tvungen at sy av det fina turkosa fjädertyget oxå....och sätta lite glittrig vinyl på ärmen där med....
 
Måst bara få säga att jag är jätte nöjd med resultatet.....
 ..en pyjamas att sova gott i.....
 
Nu är den klar och väntar ...
När barnbarnet kommer och hälsar på nästa gång får hon titta  och så får vi se om hon gillar  dom...
 Jag valde att sätta en sjärnknapp, men bara en...för att jag ville det....
...och en liten Hallo Kitty på ärmen...så hon har nåt att kolla på om hon vill....
💖💖💖💖

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar