onsdag, juni 20, 2018

Nu närmar det sej......

...ja, midsommarafton förstås.....
 I år tror jag bestämt att det blev lite "gubbar" såhär tidigt.....dom brukar annars vänta lite på sej.
Väldigt söta och god, inte så stora förstås men jag vet ju att jag inte vattnat ordentligt....det beror på att det renoveras utanför på baksidan där mina gubbar sitter....
Men jag njuter av det som finns!!!
Jag har tagit det lite lugnt ikväll, det blev lite så efter en hektisk dag på jobbet...där jag hade förmånen att få jobba med en av "de gamla erfarna" ,speciellt i det där med vävstolar och sånt kul där jag inte har så mycket kunskap,  men tack vare idag så fyller jag på min egen kunskapsbank.  
Imorgon fortsätter lektionerna 😉😉😉😉 
Avslutar kvällen med några varv på kattvantarna....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar