lördag, september 29, 2018

Kurshelg alltså....så roligt!!!!

Missade att skriva igår, var väl antagligen för trött efter kvällens lektioner och mat....
 Vi började göra en bok....visste inte riktigt vad min bok skulle handla om....
 Nu  har jag en ide, tänkte fotoalbum....kan hända att vi så småningom ska bli en till i familjen.... Kanske en hund 😉💖💖 
Vi får se vad framtiden har att erbjuda 💖
 Vi provade även på tt trycka på disktrasor....samt flaskor.....
Nu har jag en egen vattenflaska med mitt namn....
Måste säga att jag ät nöjd med mitt resultat.
 En LP skiva......
 ...det var ju rätt längesedan dom spelades....
 Nu får den nytt liv.......
 ...med vinyl...eller inte......
Näe den är målad, jag använde vinylen som chablon, skrev ut bokstäverna, rensde och målade....
Kan bli når att sätta på väggen kanske.
Fler saker har vi gjort men....jag måste spara dom till imorgon....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar