onsdag, oktober 17, 2018

Ikväll ha jag varit.....

.. en sväng på Ljusfabriken och kikat.Många fina ljus fanns det. Inget inhadla dock, då jag måste leta fram mina ljusstakar som jag ännu inte hittat sen renoveringsflytten förra året😲😲😉
Sen blev det stickcafe  som vanligt såhär "varannanonsdag". 
Så roligt med så många handarbetstokar på ett och sammam ställe. Så istället för att plocka med mina mänsterstickade vantar blev det ett par små barnvantar i lovikka modell. Nu ska det bara fästas, "kammas"/ruggas och sy/smyckas med några stygn...

Kram


2 kommentarer:

  1. tänk att du stickade Lovikkavantar på stickcaféet. Det hade en deltagare också gjort då jag besökte vårt stickcafé i tisdags! Själv är jag nu just på gång med mössor åt barnbarnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det roligt med lovikkavanatr...måste nog plocka fram till lite större storlekar oxå till de större händerna,(sönerna med flickvänner). Mössor går alltid hem, mitt barnbarn fick en reflexmössa nyligen, en rosa med vit tofs.

      Radera