tisdag, november 27, 2018

Ikväll blev det lite samkväm...

..lilla barnbarnet kom på besök med sin mamma...vi skulle på lite kalas. Mellansonen fyller på tordag men då "alla" inte kan vara med då så fick vi ta det ikväll istället. 
Så jag, lilla barnbarnet med sin mamma, yngste sonen med flickvän och lilla maken tog oss iväg till mellansonen, där mötte vi upp sönernas farmor och äldste sonen, barnbarnets pappa. 
Det är ju så mysigt när vi kan träffas allihop och så grattade vi mellansonen , fikade lite och pratade.💖💖💖💖
Lilla barnbarnet fick lite saker innan vi gav oss iväg, en tjockare tröja med bamse på, en kofta med katter på  ett par sockor/tofflor till ev kalla fötter samt 3 par yllevantar....kan ju komma till användning nu när det blivit lite kallare.

Barnbarnet hade lite leksaker med sig...alla babblarna.....Men hallå vad hon kan ...inte ens jag kommer i håg namnen på dom...men det gör hon . Hon berättade för "farmor" vad alla hette så kanske jag kan komma ihåg det till nästa gång
💖💖💖💖
Jag fick lite tid över när vi kom hem så jag satte mej en stund vid symaskien.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar