lördag, november 17, 2018

Vad ska han välja????

Yngste sonen har varit och kollat in gymnasielinjen han vill gå ...besök på fordonsgymnasiet....dom berättade om personbilar, tunga fordon, transport och allt vad man kan bli på den linjen....
Han har nu bara en termin kvar innan han ska in i "vuxen"livet och yrkesutbilda sej....en liten bilmekaniker till i familjen kan det  bli💖💖💖💖💖
 Som lite avkoppling när jag ko hem satte jag saxen i lite mer tyger....det blev några kallingar och trosor till.....
 ...en hel liten hög blev det ....och jag hann börja sy lite oxå....
 Och om yngste sonen själv får välja så blir det kallingar med stora mönster....
...som blommor och fjärilar....Jag tycker att han har riktigt bra smak. 
I vilket fall som helst så är det väldigt roligt att sy dessa underkläder 💖💖💖
Jag avslutar även denna kväll med lite vantstickning....


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar