lördag, januari 26, 2019

Igår blev det kortspel.....

...idag tog vi det lugnt....
 Har suttit i min älsklingsfåtölj och stickat lite..... nu är mönstret på ärmarna klara och det är bara slätstickning kvar ....
Jag vet inte om jag är nöjd med koftan/tröjan...jag har gjort lite ändringar på den .....jag få stick färdigt och se sen hur den blir 😉😉😉
Jag frågade lilla barnbarnet om jag skulle sy når åt henne.....Jaa det får jag, hon har beställt nattlinne. Så då fick vi titta på lite tyger och dessa två hittade hon som passade.....
Hon ville ha byxor och en tröja oxå men det har jag inte hunnit klippa ut än. 
Jag visade ett plommonlila tyg som kan få bli byxa/tights och ett gråmelerat tyg men små glitterfjärilar i lila som kan passa till tröja, det blev godkänt 💖💖💖

Bäst jag kryper i säng då så jag får lite tid imorgon till det som behöver sys ihop....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar