lördag, februari 02, 2019

Nu vet jag inte......

...men jag kan ha tagit mej "vatten över huvudet"....
Men om man inte provar kan man aldrig få veta....
Jag blev sugen på att sticka bernervantarna i letloopi...lite tjockare än rauma. Med andra ord blir dom en aning större...men hur dom blir när dom tovas vet jag inte än. Jag håller på med vante nr 1, den blir gigantisk tycker jag.....men när den andra är klar så blir det tvättmaskinen för dom, spännande, spännande....
Bernervantarna i rauma finullen blev jättebra när dom blev tovade. Jag ändrade lite på varvantalet i centrifugen från 1400 till 1000 varv men jag tror egentligen inte det har någon som helst betydelse...
😉😉😉
Igår blev det ju inget inlägg, jag hade lite fullt upp med att hjälpa äldsta sonen, hans flickvän och lilla barnbarnet att flytta. 
Jag hjälpte till att diska allt som behövde diskas innan det skulle in i skåpen, sen fick dom möblera som dom vill ha det. Fixade lite med kaffe och mackor så att alla som hjälpte till fick i sej nåt under dagen.
Det är så underbart att dom äntligen fått en lägenhet och kan göra sin lilla familj till det dom vill, styra över sej själva och bjuda på fika när vi föräldrar får komma och hälsa på.
All lycka och kärlek till lillafamiljen.
💖💖💖 
Det ska bli så spännande att se hur dom har det när dom är klara med lägenheten, hur lilla barnbarnet har det i sitt rum med sina saker och hur föräldrarna har det med sitt.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar