lördag, mars 02, 2019

Vilken dag......

...så mycket koncentartion att  jag glömde ta foton på det jag ska lära mej...
Men det får bli bilder imorgon istället. 
Roligt har det varit på kursen såhär dag 1.... att man inte kommit på tidigare att det finns "filmer" i symaskinen som visar hur olika moment kan genomföras...envist har jag försökt hitta i instruktionsboken och slitit mitt hår och gett fanken i det som skulle göras... försökt att göra det på "mitt" sätt som inte alltid har varit det lättaste utan sånt man lärde sej i skolan för en väldig massa år sedan. 
Vilken tur att saker och ting delvis har förenklats!!!!
Ikväll har jag tittat på andra chansen..och vad får jag se Jonny Logan!!!!! Åh vad jag önskar jag varit på Rosvalla...en av mina favoriter sedan han vann med den låten "Whats another year", han gjorde många andra fina låtar oxå men just den är min stora favorit....
Jag la upp till en ny vante under mellon....sticka lugnt!


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar