söndag, maj 05, 2019

En fantastisk helg med mycket återhämtning....

...fredag kväll....
...umgås med lilla barnbarnet och sönerna. Så underbart med familjemys 💖💖💖.
Lilla barnbarnet leker så fantastiskt bra med Farbror, dom har så roligt ihop.
Lördag fick jag besök av mina "gamlagamla" arbetskamrater. Vi äter gott och pratar massor.....det är så roligt att få träffas igen. 
Tack igen flickor för en trevlig lördagkväll.
 Söndag, åter igen kvalitetstid med lilla barnbarnet 💖💖💖.
Vi har varit på 9 årskalas i Krokek. Syrrans barnbarn fyllde år och vi blev bjudna. 
Lilla barnbarnet fick klappa katten, det gillade hon.  
Lilla maken var tillsammans med sönerna på ett kalas i lördags....klart man fixar presenten. 
Så det fick ändå bli lite sömnad i helgen....
Och såhär på söndagkvällen avslutar jag min härliga helg med att sticka lite på hönsvantarna....nu har jag kommit till tummarna.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar