lördag, maj 11, 2019

Ibland måste man bara......

...få gå lite "all in" så att säga.....
 .....yngste sonen hjälpte mej lite......
Det blev en t-shirt till honom, han har själv sökt upp bilden....
 ....även denna bild ha han sökt upp.....
Jag gick lite all in med klorinflaskan......denna t-shirt hade en väldigt snygg grön färg.....den blev jätteläcker , om jag får säga så...och det får jag 😉😉
Denna svart t-shirt har oxå fått en dusch av klorin..... Tröjan kommer mellansonen att få. 
 Lilla makens t-shirt....Åh vad roligt det är med klorin....blandat med vatten.....
Yngste sonen hittade fler bilder.....
Sen blev det lite HTV  när jag ändå hade lust och tid att sitta vid cameon....
....lilla barnbarnet ska få den om hon vill ha den.....
...denna ska hon oxå få....
Vilken lördag...jag har haft så roligt ....
Jag har precis blivit av med badhusdoften på händerna.....det tar lite tid och mycket god doftande tvål att bli av med klorindoften....
Jag hade ändå engångshandskar på mej.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar