onsdag, juli 03, 2019

Nu börjar det ordna upp sej.....

...blåbärsbusken är på plats...
Nu hoppas jag att den ska ta sej, kanhända jag får vänta till nästa sommar innan jag ser resultat. Det finns några bär på den som inte har mognat...kommer troligen inte att göra det heller....
Vi får väl se vad som händer.
 Baksidan ser just nu ut som en ....byggarbetsplats...
Men jag tror det kommer en förändring snart....
 Jonas är en jäkel på att gräva när lilla mamsen inta kan...
Vi har hjälpts åt att rensa bort alla jordgubbsplantor samt ogräs...Jonas körde lasset till ogräsåtervinnigen....
 Nu har vi lagt ner lite stenar och krattat över jorden...imorgon ska det jämnas till ordentligt, läggas lite sand eller grus...sedan ska det läggas golv....
Så jag hoppas dom jobbar ordentligt, mina gossar medan jag är på mitt jobb...så allt är klart till min semester!!!
Jag avslutar kvällen med lite vantstickning....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar