fredag, september 06, 2019

Idag har jag och Diezel....

 ...varit på lite stadsvandring....
Alltså vi åkte bil till centrum, parkerade och gick en kort sväng innan alla människor intar centrum...Diezel tyckte det var helt ok...han hade mycket att sniffa på.
På väg hem åkte vi inom djuraffären, många dofter fanns det och det var svårt att slita sej från tappade munsbitar under stora korgar och pallar med mat.
Diezel fick välja ett valpben som ha får som lite lördagsgodis...allt för de där nålbrevet han har i munnen som kliar ska få sej en "omgång" och att familjens hälsenor ska få vila lite...
Ikväll satte jag igång med en utmaning i Cameovärleden.....att göra ett foto till en skärfil och bara använda mej av cameon...
Ja, nu är jag gråhårig på riktig och behöver troligen köpa lite färg och sätta det i håret....
Men utmaningen gick det bra med och jag är väldigt nöjd med motivet...
Det är ju inte lätt att fota en metallickfärgad HTV...jag gjorde mitt bästa och den är väldigt fin i verkligheten.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar