måndag, september 02, 2019

Vilken dag det har varit.....

Diezel ska få finbesök....
 ...lilla mamma och faster ska komma och hälsa på...mycket spännande, har ju inte träffat mamma på en hel vecka 💖💖💖
 Förmiddagen har vrit fin, promenad och lek...sen är det ju lite jobbigt att vänta...tror jag sover en stund på trappen.....
 ...och Diezel kan konsten att sova....
Nu blev det inte några bilder på besöket, då mattes mobil var lite urladdad.....
Men jag kan säga att det var mysigt och roligt att få träffa lilla mamma Tjorven igen...lite bus, gos och snuttande hann jag med....
Så här trött blev jag efter besöket...vet inte om jag orkar gå ut nåt mer ikväll... 
....bäst jag har koll på familjen alla skor i natt...så inge stjäl dom....ZZzzz

Stort tack till Susanne och Christer för at ni kom med Tjorven och Bernice. 
Så underbara flickor 💖💖💖

Vi ses snart igen

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar