lördag, oktober 26, 2019

Idag har det inte varit ....

..en sån där bra dag som det brukar...

.
Jag har vårdat en riktig mansförkylning... snuvig, täppt i näsan, hostig, frusen...you name it...
Men det är nog bättre imorgon...(hoppas jag). 
Förkylningen kommer troligen från barn och barnbarn samt "jobbet".
Trots allt har det blivit några varv  på vanten "syster" från Solveig Larssons vantbok....

Att sitta med massor av näsdukar, bubbelvatten, kaffe och en fantastiskt skön filt i favoritfåtöljen och bara få göra det som känns bra är fantastiskt...
....visserligen har Diezel sina åsikter om att få gå ut på promenad så jag har släpat mej ut flera gånger under dagen för att han ska få det han behöver. 
Jag ser på Diezel att han tycker synd om mej...han biter mej inte lika hårt som han brukar när tänderna kliar...
...eller beror det kankske på att han tycker synd om sej själv för att han är tandlös....😉😉😉😉
💖💖💖

Nu blir det lite alvedon och sängen så kanske jag känner mej piggare imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar