tisdag, oktober 15, 2019

Voff...voff......

...inte lätt det här...
 ...nu börjas det ...Diezel har tappat sian första 2 tänder ....
 ...och är en tandlös Diezel....
Man kan ana att det kommer ett par större tänder mitt fram....
 ...och matte bara skrattar åt lilla mej....Jag blir alldeles uppgiven....det ömmar och kliar lite  så det var ganska skönt när matte masserade lite försiktigt där mina fram tänder suttit....
Nu får jag skälla försiktigt så det inte hörs att jag är tandlös 😉😉😉
Nåja, säger matte dom nya är ju på väg så det ordnar sej säkert med den saken....
 Efter en tur till hundrastgården där Diezel fick leka av sej med en" flat kille" på dryga året så fick jag sitta vid symaskinen en stund.....
Leopardkallingar.....
 ...och "bubbla" kallingar blev resultatet....
..sen blev det dax för tumme nr 2 på Farbror Blå vantarna....
Nu blir det sängen....imorgon jobb som vanligt ...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar